Sinds eind 2018 maakt Heton onderdeel uit van Yask Facility Management. Nu zijn wij klaar voor een volgende stap en gaan wij ook onder één naam verder. Vanaf 1 januari 2021 wijzigt onze naam van Heton naar Yask.
De belangrijkste zaken zoals onze dienstverlening, uw contactpersonen, de lopende overeenkomsten en afspraken tussen u en Heton blijven ongewijzigd. Ons uiterlijk gaat wel veranderen, want vanaf 1 januari 2021 nemen wij ook de huisstijl van Yask aan.
Wat verandert er voor u?
Op de verandering van onze look & feel na, betreft dit voor u alleen een administratieve wijziging. In onderstaande tabel hebben wij de huidige en nieuwe situatie op een rijtje gezet:

De mobiele telefoonnummers van alle medewerkers blijven ongewijzigd. U kunt ons vanaf 1 januari 2021 onder onze nieuwe naam en een nieuwe e-mailadres bereiken.
Mocht u nog vragen hebben naar aanleiding van dit bericht dan kunt u contact op nemen met onze afdeling Support op telefoonnummer 088-55 77 650 of via info@yask.nl.
Met hartelijke groet,
Mark Vonken
Klantmanager Yask
