Heton krijgt een nieuwe naam!

Sinds eind 2018 maakt Heton onderdeel uit van Yask Facility Management. Nu zijn wij klaar voor een volgende stap en gaan wij ook onder één naam verder. Vanaf 1 januari 2021 wijzigt onze naam van Heton naar Yask.


De belangrijkste zaken zoals onze dienstverlening, uw contactpersonen, de lopende overeenkomsten en afspraken tussen u en Heton blijven ongewijzigd. Ons uiterlijk gaat wel veranderen, want vanaf 1 januari 2021 nemen wij ook de huisstijl van Yask aan.


Wat verandert er voor u?

Op de verandering van onze look & feel na, betreft dit voor u alleen een administratieve wijziging. In onderstaande tabel hebben wij de huidige en nieuwe situatie op een rijtje gezet:

De mobiele telefoonnummers van alle medewerkers blijven ongewijzigd. U kunt ons vanaf 1 januari 2021 onder onze nieuwe naam en een nieuwe e-mailadres bereiken.


Mocht u nog vragen hebben naar aanleiding van dit bericht dan kunt u contact op nemen met onze afdeling Support op telefoonnummer 088-55 77 650 of via info@yask.nl.


Met hartelijke groet,


Mark Vonken

Klantmanager Yask